Status Hati

RINDU KAWAN SAYA YANG SORANG NI

Kawan . YOU MUST

assalamualaikum . it about my friend.

kawan saya rasa dah tiba masanya untuk awak lupakan dia lah . die dah banyak buat
hati awak sakit dan menderita . saya tak nak awak sedih sedih dan nangis nangis malam
malam . saya tahu awak belom sedia untuk disakiti .. TAPI ? hurmm . awak dah janji
kat saya kan nak lupakan dia dan tak nak ambil tahu lagi pasal dia . dia nak keluar dgn
sapa ke apa ke ! saya akan simpan janji awak tu tau . saya ingat sampai sekarang . it
time to change , and thats is from your heart . bukan kerana dipaksa . awak dah janji
dah tak nak toleh kiri kanan depan belakang kan . I KNOW YOU CAN DO IT .
saya tahu awak sayang sangat sangat kat dia . BUT saya sayang kan awak lebih dari
dia sayang kan awak . cubalah perlahan perlahan . sikit sikit awak nak lupakan dia
mybe lama lama awak dapat lupakan dia selama lamanya .

*saya sayang awak sangat sangat