Status Hati

RINDU KAWAN SAYA YANG SORANG NI

Absent :)

hey everyone ! miss my blog . lets start .

nichkhun*tetiba

sepatutnya pagi2 sabtu ni . bukan di depan lappy tempat aku , tetapi di dalam kelas
4 maju yang tersayang . tetapi disebabkab bangun pagi kaki cramp nak+kemalasan
melanda untuk ke kelas tambahan hari ini . So i'm decide untuk tidak menghadirkan
diri . Pagi pagi bangun mandi , then lepas keluar dari bilik air . ayah tanya nak pergi
kelas tambahan x .Aku xckp 'jap ag lah ayah nnti owg fikir nak pergi ke tak' ayah
pun wat muka selamba je . keluar bilik je cakap gan ayah yang hari ni xnak dtg kelas

Jadi aktiviti utama hari ini ialah mengemas bilik yang dah macam tongkang pecah .
dah lah tengah flu . mak dah marah marah suruh kemas bilik tu . tapi aku malas giler
nak kemas . Boleh tolong saya kemaskan tak nanti saya upah awak . ngeeee ! hari
bosan lah . nak keluar kawan kawan semua busy . TYAH pergi kenduri rumah nenek
dia . ANOM busy dengan reunion die . tak nak kacau . Ajak mak pergi jalan jalan ok
jgak . okay lah bye bye . love u .

webbie apabilabosan .