Status Hati

RINDU KAWAN SAYA YANG SORANG NI

Hari Sukan SMKAB .

Pada hari RABU 6/7/2011 sekolah saya SMKAB telah mengadakan Sukan Tahunan
kali ke-42 . Pada hari itu sangat meriah sekali , dan pada hari itu juga hari bagi pelajar
pelajar mlupakan pembelajarn buat seketika dan membuat sekolah itu seperti sekolah
ibu bapa mereka aha . <=Dah mcm nak buat karangan laporan yg nk kene hantar kat
                                         Ckg Mairini .

Saya ETLIT ? oh tidak sama sekali , dalam masa 4tahun aku sekolah dekat SMKAB
ni sekali je aku pernah masuk acara . Acara apa pun aku dah lupa . Dengan duduk di
laluan kedua , aku dan rakan2 menjerit seperti monyet mdapat pisang menyokong etlit
etlit yang bertanding , sampai nak tercabut anak tekak . uhu . Nasib baik makcik sygs
bawak camera , kalau tak bosan tahap cipan lah aku dan rakan2 .


Acara paling best ialah acara tarik tali . Acara ni khas untuk students student form five
dan acara ni baru kali Pertama diadakan sepanjang 4 tahun aku bersekolah di Smkab
budak budak perempuan pun main tarik tali jugak tau . uhu . Dengan penuh semangat
diorang semua ni menarik tali tu .


Majlis penyampaian hadiah yang paling aku suka , sebab sekejap lagi je bole balik
tapi aku xsuka juga , sebab terpaksa duduk dekat padang , dbawah matahari yang
sangat terik , ohh ! mahu pengsan pun ada nasib baiklah saya SITIHAWAHMAD
membawa  payung . payung warna kuning tu . dah rupa anak raja dah . aha .


ANGGUN mendapat tempat ke-4 . huh . dah 2 tahun xnaik2 jugak anggun ni .huh .
sedih aku *cehhhhh . AND tahniah untuk rumah bestari , semua die sapu . bangga
Cikgu Dayah sebagai ketua rumah a.k.a Cikgu BI aku . senyum melebar die. ngee

3OFUS. iloveu babe .

iloveu TYAH

Tyah Jijul and Marwan

#no1
# no2
#no3
#no4

Lagi Gambar ?