Status Hati

RINDU KAWAN SAYA YANG SORANG NI

Wedding (END)

Assalamualaikum & Hi Everyone 

Kalau yang lepas aku dah buat entry pasal perkahwinan Abang Kesanyangan aku untuk sebelah perempuan kali ni aku nak buat entry untuk sebelah lelaki pulak . Dekat mana ?? rumah aku lah ! Tema untuk dekat rumah aku ialah hijau putih . Tak semua ahlu keluarga kot ayng pakai warna hijau cuma aku kakak ipar aku mak ayah my older brother and my cutess nephew yayap ! Majlis dekat sini simple2 je tak lah macam sebelah perempuan . pelamin pun buat sendiri ! wah HEBAT tak ? seminggu sebelum majlis tu huh ! memang memenatkan bagi aku . Asyik masak dengan basuh pinggan je . Hari Sabtu lagilah petang je orang dah start datang untuk REWANG rewang ? apa tu ? kalau korang orang johor mesti tahu . Sedara2 pun ramai juga yang datang !

ESOKNYA dah kurang sikit lah kerja yang nak kena buat sebab kerja dekat dapur dah diserahkan dekat orang lain . Dalam pukul 10.00 aku bersiap2 pakai baju kurung HIJAU PUTIH aku thank abang sebab belikan baju . LOVE U ! and lebih kurang pukul 10.30 orang dah start datang . Wah time ni memang tak menang tangan nak melayan sampai ke pukul 4.00 pm ! Tepat pukul 2.00pm rombongan pihak perempuan datang . Diorang makan2 dulu Then masuk dalam rumah .. TIME TO TAKE A PICTURE ! saya suka . Pukul 5.00 tu orang dah kurang datang dan time ni jugalah aku baru nak makan dengan sepupu2 aku . Kesian kan ? Bila semua dah balik tinggal tuan rumah dan anak2 menantu mereka dan time tu jugaklah masa untuk MENGEMAS rumah !! Huaaaa . TOLONG!!!!!!!!!! Dua hari jugaklah rumah aku tu baru jadi macam sediakala ..

-THE END-

Bye2
Gambar akan diupload bila ada kesempatan ;)