Status Hati

RINDU KAWAN SAYA YANG SORANG NI

Wedding PART 2

Assalamualaikum & Hi Everyone

ON 4 December 2011 Abang Kesayangan (AK) aku telah Melangsungkan perkahwinannya with his lovely wife Nur Saadatul Hamidah.Yeahhh dengan sekali lafaz je okay !! Kitorang bertolak ke Bangi pada hari sabtu then singgah bemalam dekat rumah mak cik area Bangi jugak.




THEN dalam pukul 630 pagi  Bangun Sembahyang Subuh dan berkemas . Next sarapan sarapan ! dalam pukul 8.00 kitorang bersiap sebab pukul 10.00 turn AK aku nikah ! Area pukul 10.30 *mybe AK aku telah sah menjadi suami orang. Rasa sedih sangat masa tu sebab aku RAPAT dengan AK aku  ni . Dia selalu Usap Rambut aku kalau DUDUK sebelah dia .Tolong aku solvekan soalan mate . Selalu nasihatkan adik dia yang degil ni You Are The Best Abang!

LEPAS NIKAH je kitorang*AK aku tinggal ! stay dekat Homestay yang telah disediakan oleh AK aku. Besar gila Homestay tu selesa sangat sampai je terus STAY dekat bilik atas dengan Sepupu2 & makcik2 tidur&rehat sekejap.Lepas solat zuhur terus siap2 untuk kedestinasi yang seterusnya. 
Club House ! utuk makan makan .

TEMA diorang pink.Lembut warna PINK tu aku suka aku suka ! sebelum sampai kemeja makan kitorang berkumpul untuk berjalan bersama ahli keluarga yang lain Berjalan atas karpet MERAH tuuu*okay aku jakun. Aku jalan dengan my Lovely Cousin. Tiba2 ada feel macam artis Fofelur pulak. HHA ! Sampai je dekat meja makan kitorang disajikan dengan makanan yang sedap.Tapi meja tu macam sarat sangat dengan perhiasan.


DAH siap2 makan dah sedawa2 semua rombongan pihak lelaki dijemput bergambar bersama pengantin.Aku suka Aku Suka.Susunlah rombongan pihak lelaki untuk bergambar mengikut peringkat umur.HHA ! Habis sesi bergambar rombongan yang lain gerak balik kerumah masing masing.Tapi Family aku balik lambat sikit. Sebab apa ? Tak payah lah tahu.HHE !





Bersambung.....


Okay bye2 sambung lagi untuk PART 3 pada lain hari 
LoveYou